sobota, 11 kwietnia 2015

Udało się!



Mam Bloga!!!

Po tylu miesiącach!!!  Odzyskałam dostęp!!!

Tyle razy próbowałam i ciągle nic. Banalny tekścik skontaktuj się z administratorem twojego adresu mail. Oni nie potrafili mi też pomóc.
I nagle udało się! Dzisiaj postanowiłam jeszcze raz. Teraz wiem co to znaczy nie poddawać się
i próbować do skutku.
Uczucie piękne! Cudne! Chce mi się krzyczeć
z radości! Mogę tylko przypuszczać gdzie tkwił problem. Ta piekielna przeprowadzka operatora maila z google na własny serwer trwała tak długo. Dowiedziałam się w sklepie przy zmianie abonamentu, że przez cały ten czas ich serwer miał problemy, że fachowcy nad tym pracują. Nie można było tak od razu??? Poinformować?!

Mam nadzieję,że teraz będzie bezkolizyjnie.

Cieszę się, że znowu tu jestem  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz